sobota, 28 marca 2015

Haul Kosmetyczny ;)

Uzależnienia kosmetycznego ciąg dalszy... :P Wczoraj odebrałam paczkę z nowymi cudami :)
zamówienie składałam w MintiShop i jest to sklep godny polecenia. Przesyłka ekspresowa! Zamówienie złożyłam w środę rano, w czwartek paczka była już u mnie, w Gdańsku. Kiedyś byłam klientką LadyMakeUp, jakiś czas temu przerzuciłam się na Minti, bo mają atrakcyjniejsze ceny :)





Zacznijmy od włosowego kosmetyku. Mythic Oil marzył mi się od dawna, lecz jego cena (około 40zł) skutecznie mnie odstraszała. W końcu, z racji iż mój silikonowy Biowax dobija dna, skusiłam się tłumacząc sobie, że 40zł za 125ml to nie dużo :P Jest to typowe serum silikonowe, wzbogacone olejkiem z awokado i olejkiem z pestek winogron. Póki co jeszcze go nie używałam, ale już teraz mogę powiedzieć że pięknie pachnie :) Cena 42zł



Brązer firmy W7 Honolulu, kupiłam go ze względu na Monikę, która mi go polecała. Po przeczytaniu paru opinii w blogosferze Honolulu wylądował w moim koszyku, a jego cena: 12,90zł jeszcze bardziej mnie ucieszyła :)



Rozświetlacz Goddess of Love, wciąż jeszcze zachwycam się efektem lekko zaróżowionej i rozpromienionej cery, który zapewniają takie kosmetyki. W grudniu zamówiłam rozświetlacz MakeUp Revolution w kolorze Gold i średnio mi odpowiada. Pomyślałam, że dam szansę tego typu produktowi w innym kolorze;) prawda, że wygląda uroczo? Cena: 24,90zł






Tusz Loreal So Couturema fajną silikonową szczoteczkę, dobrze rozczesuje rzęsy i je wydłuża, ale nie pogrubia. Jest trwały, nie kruszy się. I co niespotykane w tuszach do rzęs, słodko pachnie :D do tego stopnia, że po aplikacji czuję ten zapach jeszcze przez ponad godzinę. Cena: 34,90zł



Pędzel Hakuro H14, takiego pędzla brakowało w mojej kolekcji. Miękka kulka, idealna do konturowania twarzy, a także do nakładania różu czy rozświetlacza. Włosie syntetyczne, baaaardzo miękkie :))) Cena: 35zł




Też lubicie poszerzać swoje kolekcje o nowe zdobycze?;)

A.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz