poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Niedziela dla włosów (4)- oczyszczająco-ochładzająca niedziela

Dawno nie fundowałam włosów porządnego oczyszczania, zauważyłam nawet, że szybciej się przetłuszczają. Nie ma co się oszukiwać, Babydream nie odświeży włosów tak samo jak produkt z SLS. W związku z tym, dzisiaj oczyszczająca niedziela :))


Zaczęłam od peelingu kawowego. Fusy z kawy wymieszałam z Barwą ziołową i odrobiną cynamonu. Nie przepadam za peelingiem cukrowym; jest dla mojej skóry za mocny i zawsze ciężko mi się go zmywało. Po takiej mieszance włosy zostały dogłębnie oczyszczone; były szorstkie i zbite. 






Od ostatniej wizyty u fryzjera minął miesiąc, pasemka się ociepliły. Pomyślałam, że to czas na gencjanę;) Dla tych, którzy nie wiedzą jakie jest jej działanie, gencjana ochładza kolor. Blondynkom pomaga pozbyć się żółci, brunetkom rudości ;) Może też odrobinę wysuszać, dlatego warto aplikować ją z bogatymi maskami. 

Postawiłam dziś na: 

Biowax Naturalne Oleje
łyżka oleju Evree Gold Argan
3 krople hydrolizowanej keratyny
kapsułka z witaminą A i E
5 kropli gencjany

wiem sporo :D Ale mieszanki, jak widać nie było wiele: 

Używając gencjany koniecznie należy pamiętać o rękawiczkach! Farbuje ona dosłownie wszystko:(
Dołożyłam też odrobinę odżywki Ultra Doux z Garniera, w okolice skalpu. Bałam się przesuszenia.
Całość podgrzałam suszarką i pozostawiłam na około 1,5h :)


Po tym czasie standardowy rytuał: płukanie, odsączanie wody ręcznikiem, olej z pestek śliwki na końce+2 pompki Mythic Oil.
Włosy lekko podeschły, a ja wyciągnęłam je na dużej szczotce.




Stare, dobre sprawdzone produkty;) jak to dobrze,jest mieć w końcu udaną NdW :p Włosy są miękkie, ale zdyscyplinowane, błyszczące i do tego kolor ochłodzony. Gencjana nigdy nie zawodzi, polecam ją każdemu!


Miłego, słonecznego dnia Wam życzę :)

Ala.

1 komentarz :

  1. Czekamy na nowy wpis <3

    @barteaa
    follow me on insta
    hahahaha
    <3

    OdpowiedzUsuń